مردم دنيا از ما مي‌خواهند تا
عینک آفتابی 2013" href="/link/13102/68763/http://www.a href="sunarena.ir" title="عینک آفتابی 2013" target="_blank"عینک آفتابی 2013/a" >a href="http://sunarena.ir" title="عینک آفتابی 2013" target="_blank"عینک آفتابی 2013/a [ 1 ]

آمار مطالب

کل مطالب : 83
کل نظرات : 88

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 29
باردید دیروز : 202
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 804
بازدید سال : 3695
بازدید کلی : 49860

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاگ 89 و آدرس pelake89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : کاکتوس
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1387
نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور ظهر امروز پنجشنبه طي سخناني در مراسم افتتاح طرح‌هاي عظيم انتقال آب قم، كارخانه نورد فولاد و راه ارتباطي قم-گرمسار با بيان اينكه خداوند را سپاسگذارم كه اين آرزوي تاريخي مردم و علماي قم برآورده شد، اظهار داشت: قم از جهات گوناگون براي ملت ايران داراي اهميت است.

وي افزود: كسي كه در قم حضور دارد، عطر حضرت زهرا (س) را در عالم پراكنده مي‌كند و دل‌هاي مشتاقاني كه به مزار آن يگانه هستي دسترسي ندارند با زيارت حضرت معصومه (ع) عطرآگين مي‌شود و ايمان و اميد در آنها شكوفه مي‌زند.

رئيس جمهور قم را مركز پايه‌گذاري عظيم‌ترين حركت اسلامي و انساني بعد از صدر اسلام دانست و اظهار داشت: بدون ترديد انقلاب اسلامي بزرگترين حركتي است كه براي نجات بشر و برپايي توحيد و عدالت آغاز شده است و نقطه اصلي شكل‌گيري اين حركت كه امروز شاخ و برگ آن عالم را در بر گرفته، قم است.

وي با اشاره به ولايتمداري و ايستادگي مردم قم در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب امام(ره) خاطرنشان كرد: يكي از نكاتي كه موجب اهميت بالاي قم مي‌شود، ‌اين است كه با وجود طبيعت خشن، سختي‌ها و بعضا كم لطفي‌ها و نامهرباني‌ها، مردم قم در طول تاريخ به ويژه از آغاز نهضت امام(ره) با همه وجود پاي پرچم امامت و ولايت ايستادند.

رئيس جمهور گفت‌: ‌مجاهدات مردم قم از 15 خرداد و قبل از آن و پيروزي انقلاب و دفاع مقدس و تا به امروز برگ‌هاي زرين نمايش عظمت و ايمان ملت ايران است.

احمدي‌نژاد قم را مركز انقلاب و ايران دانست و گفت كه قم بايد آبادترين، زيباترين، بانشاط‌ترين و الهام‌بخش ترين شهر ايران عزيز باشد.

وي افزود: با انتقال آب دز قم پايه اصلي براي برپا كردن يك شهر الگو و نمونه نهاده شده و انشاءالله همه طرح‌ها و آرزوها بر پايه آن بنا خواهد شد.

رئيس جمهور با بيان اينكه قم به لحاظ شهرسازي بايد الگو باشد، خاطرنشان كرد: از آنجا كه امروز ملت ايران بايد به عنوان الگويي براي بشريت معرفي شود، اين موضوع نيازمند است در صحنه عمل و زندگي جاري شده و الگويي ارائه دهيم.

احمدي‌نژاد همچنين خدمت به قم را خدمت به انقلاب،‌ آرمان‌هاي امام(ره) و پيگيري انديشه اسلام ناب محمدي(ص) عنوان و خاطرنشان كرد: خداوند را سپاسگذارم كه به همت خادمان و پشتيباني مردم قم و علما، امروز طرح‌هاي عظيمي در اين استان در دست اجرا است كه از مهمترين آنها توسعه حرم مطهر حضرت معصومه(س) را مي‌توان نام برد بنابراين بايد حرم به قدري گسترش يابد كه همه ايراني‌ها بتوانند سالي يكبار آمده و از امكانات آن بهره‌مند شوند.

وي افزود: نگاه به قم نبايد نگاهي فردي،‌ موضعي، گروهي و حتي قشري، بلكه بايد نگاه مكتبي باشد.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه قم مورد توجه همه صاحب‌نظران، انديشمندان و عدالتخواهان و آزادي خواهان جهان است، تصريح كرد: به قم به عنوان نقطه هدايت و پشتيبان نگاه مي‌كنند كه اين موضوع مي‌طلبد قم را شهر الگو و نمونه تبديل كنيم. كه در همين راستا دولت در حد توان خود آماده است و پشتيباني مي‌كند و انشاءالله مديران و خادمان مردم و علما و بزرگان يكدل و يكجهت دست به دست هم داده و به سرعت قم را بايد بسازند.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر لزوم تكميل هر چه سريع‌تر طرح حرم تا حرم و پياده كردن شبكه اصلي شهر طبق نقشه جامع اظهار داشت: به لحاظ اجراي عدالت و رفاه عمومي قم بايد به نقطه‌اي برسد كه حتي يك تغيير در آن پيدا نشود چرا كه جايي كه منتسب به اهل بيت(ع) و كانون اصلي انقلاب است نبايد بيكار و فقير داشته باشد.

وي با بيان اينكه نگاه‌ها بايد از تمركز نقطه‌اي به افق‌هاي جهاني برسد، خاطرنشان كرد: هر گوشه‌اي از دنيا كه مي‌رويم از ما مي‌خواهند كه انديشمندانمان را بفرستيم تا مكتب اسلام را از سرچشمه اصلي آن معرفي كنند بنابراين همين امروز اگر 5 -6 هزار طلبه فاضل و عالم براي سفر به كشورهاي ديگر آماده باشند، دنيا پذيراي آنهاست و دولت نيز آماده است از حركت علمي و فرهنگي آنها حمايت كند.

رئيس جمهور گفت: بايد به نيازهاي دنيا جواب دهيم در حالي كه هنوز در پاسخگويي به برخي نيازهاي كشورمان عقب هستيم كه اين موضوع نيازمند تلاش و كوشش است.

احمدي‌نژاد در خصوص طرح‌هاي توسعه‌اي و عمراني و صنعتي استان قم نيز بر لزوم تسريع در اجراي آنها تاكيد كرد و گفت: ما مصمم هستيم و با افتخار و انگيزه اعتقادي ساختن استان قم را دنبال مي‌كنيم و ان‌شاءالله همدلي، همت و نگاه بلندي كه مردم و علما در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشتند، امروز در ساختن كشور جاري شود و در آينده‌اي نزديك شهر و جامعه‌اي نمونه به بشريت تحويل شود.

وي ادامه سخنان خود را به لزوم ساختن ايران اختصاص داده و اظهار داشت: طرح‌هاي مهمي در دستور كار دولت است كه يكي از مهمترين آنها سازماندهي توليد در كشور است چرا كه بايد به سرعت به جايي برسيم كه كالاي ايراني در بازار جهاني حرف اول را بزند و اين شدني است.

* زماني كه ما همه چيز داشتيم غربي‌ها از نظافت هم محروم بودند

رئيس جمهور افزود:‌ به جاي اينكه يك مشت بي‌فرهنگ به ما فخرفروشي كرده و بگويند تحريم هستيم بايد به نقطه‌اي برسيم كه آنها پشت درهاي كارخانه ما صف كشيده و درخواست كالاي ايراني بكنند.

" زماني كه ما همه چيز داشتيم آنها (غربي‌ها) نظافت نداشتند و اين سرزمين به بركت اهل بيت سرزمين علم و دانش و پيشرفت بود ".

احمدي‌نژاد خطاب به مردم استان قم تاكيد كرد: حمايت‌هاي منابعي از طرف دولت و انديشه و كار و همت از ناحيه ملت و بايد با اين دو كشور را بسازيم.

وي با بيان اينكه امروز خودباوري عظيمي در ايران پيدا شده است بحث مسكن را از برنامه‌هاي اصلي دولت برشمرد و گفت: مسكن در نگاه ما محل خواب نيست بلكه محل زندگي، تربيت، آرامش، رشد و كمال انساني است.

* طرح اصلي دولت درباره مسكن در راه است

رئيس جمهور ادامه داد:‌طرح مسكن مهر طرحي ضربتي و مسكن (آرامبخش) براي خنثي كردن فشارها بود و طرح اصلي دولت در راه است.

احمدي‌نژاد افزود: سرزمين وسيع ايران اين اجازه را مي‌دهد كه هر ايراني در يك ساختمان مستقل و با فضاي مناسب زندگي كند.

* زندگي در خانه هاي 40 و 50 متري با اين وضع مطلوب انقلاب و اسلام نيست

به گفته رئيس جمهور اين شيوه زندگي در خانه‌هاي 40، 50 و 80 متري با فروش يك عمر زندگي مطلوب انقلاب و اسلام نيست.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه مي‌توانيم بهتر و ارزانتر از اين زندگي كنيم، خاطرنشان كرد: طرح‌هاي جديد شهرسازي دولت به سرعت در حال آماده شدن است. اميدواريم قبل از دولت دهم در كل كشور كليد بخورد.

رئيس جمهور تكميل زيرساخت‌هاي كشور را از ديگر برنامه‌هاي دولت برشمرد و اظهار داشت: دولت همه توان ملي را بسيج كرده تا امسال ركورد جديدي را در تكميل زيرساخت‌ها به جا بگذارد و اين شدني است.

رئيس جمهور افزود: از ديگر برنامه‌هاي دولت رفع فقر و اجراي عدالت در توزيع ثروت است. كشوري كه مي‌خواهد الگوي بشريت باشد بايد مظهر عدالت باشد.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه فاصله عظيم طبقاتي يكي از دغدغه‌هاي اصلي دلسوزان انقلاب است كه در برخي نقاط كشور شكل مي‌گرفته ابراز داشت: هدفمند كردن يارانه‌ها قدم بلندي در جهت اجراي عدالت است كه اگر 10 سال همين طور ادامه پيدا كند بسياري از مشكلات و فاصله طبقاتي رفع مي‌شود.

وي به طرح آتيه مهر به عنوان يكي ديگر از برنامه‌هاي دولت اشاره و خاطرنشان كرد: بسياري از مردم نگران آينده فرزندانشان هستند كه طرح آتيه مهر مي‌خواهد خيال مردم را از اين بابت راحت كند.

* برخي مسئولين از مردم مي‌خواهند با هدفمندي يارانه‌ها همكاري نكنند

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه اگر آرمان‌هاي اصلي انبيا و انقلاب اجراي عدالت است، اجراي عدالت را داراي پيچيدگي‌هاي فراواني دانست و گفت: با اجراي عدالت سر و صداها بلند مي‌شود و در همين بحث اجراي هدفمندي يارانه‌ها ديديم چه كردند و چه مي‌كند فردي كه مسئول است و بايد همراهي كند پشت تريبون با هزار توجيه از مستوعين خود دعوت مي‌كند همكاري نكنند. چرا اين گونه است؟‌

احمدي‌نژاد افزود: وقتي در گوشه‌اي از اجراي هدفمندي خللي ايجاد مي‌شود به اين طرح عظيم حمله مي‌كنند، كه همه اينها به خاطر اجراي عدالت است.

وي با بيان اينكه ملت ايران و جمهوري پرافتخار اسلامي امروز پرچمدار عدالت است، گفت: هر مقدار در مسير عدالت جلو برويم، جوسازي‌ها بيشتر خواهد شد اما به ملت ايران اطمينان مي‌دهم دولت خدمتگذار كه از متن انقلاب، فرهنگ ولايتمداري و اسلام برآمده پاي خدمتگذاري به مردم و اجراي قاطع عدالت تا آخر خواهد ايستاد و تمام تيرها رابه جان خواهد خريد.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود مباحث بين‌المللي و توطئه‌هاي مستكبران عليه جمهوري اسلامي را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ‌مستكبران از اينكه نوري در ايران درخشيده و راه جديدي در برابر بشريت باز شده، خشمگين هستند.

وي افزود: همه طراحي‌هاي آمريكا در طول 32 سال گذشته عليه ملت ايران است و محدود كردن ملت ايران محور اصلي آنها بوده و هست و هر روز كه جلوتر آمده‌ايم عمق بداخلاقي آنها نسبت به ايران بيشتر شده است.

احمدي‌نژاد تاكيد كرد: مستكبران حاضر شده‌اند از همه ارزش‌هايي كه خود معرفي كرده و همه خطوط قرمزي كه خود ترسيم كرده‌اند گذشته و زير پا بگذارند اما طي 32 سال كه با توطئه و طراحي به سمت ملت ايران حركت كرده‌آند با سد مستحكم ملت برخورد كرده و پراكنده‌تر از قبل برگشته‌اند كه امروز همان است اما توطئه‌ها پيچيده‌تر است.

* اوباما سرافكنده‌تر از بوش به قعر تاريخ خواهد رفت

رئيس جمهور هدف اصلي دولت آمريكا را نجات رژيم منحوس صهيونيستي و محدود كردن امواج انقلاب اسلامي دانست و خطاب به مستكبران گفت: به لطف خدا با بيداري ملت‌ها و حركت عمومي خداخواهانه ملت‌ها اين بار هم تير مستكبران به سنگ خواهد خورد و خلف بوش سرافكنده‌تر و ذليل‌تر از خود بوش به قعر تاريخ خواهد پيوست.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه ملت‌ ايران و ملت‌هاي منطقه بيدار و آگاهند،‌تصريح كرد:‌خداخواهي و ايستادگي در برابر مستكبران و مطالبه محو رژيم صهيونيستي جز شعارها و خواسته‌هاي ملت‌ها است.

* ادامه حيات رژيم صهيونيستي يعني پذيرفتن ناامني و تهديد دائمي

وي خطاب به ملتهاي منطقه هشدار داده و تاكيد كرد: امروز با فريب‌كاري مي‌خواهند رژيم صهيونيستي را نجات دهند اما بايد گفت ادامه رژيم صهيونيستي حتي در يك وجب از خاك سرزمين فلسطين به منزله حفظ غده سرطاني در بين ملت‌هاي منطقه و پذيرفتن ناامني و تهديد دائمي عليه ملت‌هاي منطقه است.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود با بيان اينكه امروز ملت‌ها در شرايطي هستند كه مي‌خواهند رهبران خود را انتخاب كنند كه بايد در اين انتخاب يك معيار اساسي را مدنظر قرار دهند، اظهار داشت: يكي از معيارهاي انتخاب اين است كه هر كس مدعي سردمداري ملت‌هاي منطقه است بايد در عمل اثبات كند و به صراحت اعلام كند كه مخالف سيطره آمريكا و وجود رژيم صهيونيستي در منطقه است.

احمدي‌نژادتاكيد كرد: ‌همه بايد مراقب باشند مبادا عناصر حقير در برابر مستكبران با تمايل ديگري وارد شوند بنابر اين همه مراقب باشند از چاله به چاه نيفتند چرا كه دشمن با نقاب تزوير آمده و شعار مسالمت‌آميز سر داده است.

وي تاكيد كرد: دشمن هنوز از سياست‌هاي كلان براي تحميل فرهنگ‌ها و ارزش‌هاي به اصطلاح آمريكايي سخن مي‌گويد.

رئيس جمهور در پايان خاطرنشان كرد: بوش به جهنم پيوست و به لطف خدا رئيس جمهور فعلي آمريكايي با اراده ملت‌ها و ياري خدا و تاسي از انقلاب امام(ره) به زودي با شكست ذلت‌باري به تاريخ خواهد پيوست.

بنا بر اين گزارش لوح سپاس مردم استان قم به پاس خدمات دولت با امضاي آيت‌الله سعيدي توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اين مراسم به رئيس جمهور اعطا شد و احمدي‌نژاد نيز تمبر يادبود افتتاح انتقال آب از سرشاخه‌هاي دز به قم را رونمايي كرد.


تعداد بازدید از این مطلب: 560
|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مینویسم ( د ی د د ا ر ) تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار.... التماس دعا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود